ნეირომარკეტინგი MOBILE MARKETING- ის გასაუმჯობესებლად - Headvice • ჰედვაისი

Headvice • ჰედვაისი

ნეირომარკეტინგი MOBILE MARKETING- ის გასაუმჯობესებლად

ნეირომეცნიერება  ეს არის მეცნიერება ადამიანის ნერვული სისტემის, ტვინისა და ცნობიერების, აღქმის, მეხსიერებისა და სწავლის ბიოლოგიური საფუძვლების შესახებ.

ტვინი და ნერვული სისტემა შეადგენენ ადამიანის სწავლის პროცესის ფიზიკურ საფუძველს.

ნეირომეცნიერება აკავშირებს ჩვენს წარმოდგენებს კოგნიტურ ქცევებთან დაკავშირებით ფაქტიურად არსებულ ფიზიკურ პროცესებთან, რომლებიც განაპირობებენ ასეთ ქცევებს. ეს მეცნიერება საკმაოდ ახალია და სწრაფად ვითარდება თანამედროვე ბიზნესს ინდუსტრიაში.

მაგრამ გსმენიათ ნეირომარკეტინგის შესახებ? ეს მიმდინარეობა ბოლო ათწლეულია რაც ჩამოყალიბდა და აქტიურად იკვლევს იმ წვრილმანებს, რომელსაც ადამიანი სატელევიზიო რეკლამის ყურებისას განიცდის ან თუნდაც პრინტ და პრომო რეკლამების აღქმისას.

ამ ბოლო პერიოდში, iPhone და Samsung Galaxy ბაქტერიებივით ყველგან მოდებული და გავრცელებულია, ამიტომაც ნეირომარკეტოლოგები ცდილობენ აქცენტი გააკეთონ მობილურის გავლენაზე. ამისთვის, კი სხვადასხვა ტექნოლოგიებს იყენებენ: wireless EEG headsets, ბიომეტრიული სკანერი, სახის და თვალის აღსაქმელი პროგრამული კომპლექტი – ეს ყველაფერი გამოიყენება, რათა უკეთ იქნეს გაგებული და გაცნობიერებული, რა ზეგავლენას ახდენს მობილური რეკლამა ადამიანებზე.

მიღებული ათიათასობით სტატისტიკისა და თეზისის გასაფილტრად, ნეირომარკეტოლოგები ქმნიან ალგორითმებს, რომლებიც შიფრავენ ადამიანების ემოციურ რექციებს რეკლამის ყურებისას.

ტვინის აქტივობების შესწავლა მარკეტინგის სფეროში ძალიან დიდ შეღავათს უქმნის მარკეტოლოგებს, ანუ ჩვენ შეგვიძლია ზუსტად განვსაზღვროთ ის ემოცია, რომელსაც ჩვენ მიერ მიწოდებული რეკლამა იწვევს მომხმარებელში.

წყარო: http://www.adweek.com/blognetwork/

კომენტარები

Close Menu