₾500 ₾650
11 იანვარი
ცოტა ხნის წინ ბიზნესის მთავარი ამოცანა პროდუქტის სწორად შეფუთვა იყო, დღეს კი სწორად შეფუთულ პროდუქტზე ხანგრძლივი ყურადღების მოპოვება გახდა გამოწვევა.
სოციალური მედიის მართვის ტრენინგი აგებულია ყურადღების მოპოვების ციფრულ სტრატეგიებზე და ხერხებზე, რომელიც საშუალებას აძლევს კომპანიას მაღალი კონკურენციის პირობებში დაიკავოს მომხმარებლის ფოკუსი უფრო დიდხანს და წაახალისოს გადაწყვეტილების მიღების პროცესი.
ვისთვის არის ეს ტრენინგი:
სოციალური მედია მენეჯერებისთვის
სტარტაპერებისთვის
ონლაინ ბიზნეს მეწარმეებისთვის
მათთვის ვისაც სურს შექმნას საკუთარი ონლაინ პლატფორმა
ტრენინგის წინაპირობა არ გულისხმობს რაიმე ტექნიკურ ცოდნას ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით
✅როგორ შევქმნათ მომხმარებლის პერსონიფიცირება „Buyer Persona”
✅მომხმარებლის ქცევაზე დაყრდნობით სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და მართვა
✅გვერდის ინტერაქტიულობის გაზრდის მეთოდები
✅ მეილჩიმპი
✅ ჩათბოტის აწყობა და მისი მუშაობის პრინციპები
✅ კონტენტის აწყობა და მზა პლატფორმები დიზაინისთვის
✅ რეკლამის დაგეგმვა სოციალურ მედიაში
✅ Audience Insights
✅ facebook ads AB Testing, Achieving Scale with the Reach Objective, Ad Auction and Delivery Overview,
✅ Brand Awareness Earning Reach and Attention, Business Manager, Deliver Ads and Evaluate Outcomes with Facebook Pixel.
✅ Audience Network Extend the Reach of Your Facebook Campaigns, Audience Network Native Ads.
✅ Get It Right eCommerce and Retail, Market your Mobile Game on Facebook, Reach and Frequency Buying on Facebook,
✅ Video Ads, Video Assets Specifications and Details.სოციალურ მედიაში.
✅ Search Engine Optimization
✅ Google Ads
დღე 1:
კონტენტის ტიპები და ტრენდები
როგორ შევქმნათ მომხმარებლის პერსონიფიცირება „Buyer Persona”
მომხმარებელთან ურთიერთობა
სტრატეგიის შემუშავება
დღე 2:
მეილჩიმპი
მზა პლატფორმები დიზაინისთვის
გვერდის ინტერაქტიულობის გაზრდის მეთოდები
Facebook Insights & Analytics
დღე 3:
მომხმარებლის ქცევაზე დაყრდნობით სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და მართვა
დღე 4:
რა არის ჩათბოტი?
მუშაობის პრინციპი, რა შეგვიძლია ჩატბოტით.
პლატფორმის განყოფილებები
აუდიტორია
შეტყობინებების მართვა
თაგები, ველები
დღე 5:
Influencer მარკეტინგი, როლი და ანალიზი
Influencer მარკეტინგი, გლობალური და ლოკალური influencer -ები
დღე 6:
შეჯამება
დღე 7:
Boost Post vs Ads Manager
რეკლამის განთავსების ადგილი
რეკლამის პოლიტიკა
Business Manager
Ads Manager-ის განხილვა
Settings
Billing
დღე 8:
Audience Insights
Facebook Analytics
Ads Reporting
A/B ტესტირება
დღე 9:
რატომ ვხედავთ რეკლამას Facebook-ზე
Custom & Lookalike აუდიტორია
Facebook Pixel
როგორ დავუკავშირდეთ Facebook-ს
რეკლამის სტრატეგიის დაგეგმვა
დღე 10:
Campaign Objectives
Reach
Traffic
Engagement
დღე 11:
App installs
Video views
Lead Generation
Messages
დღე 12:
Conversations
Catalog sales
Store visits
ტარიფები CTC
შეჯამება
⭕გიორგი კენჭუაშვილი
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის მოწვეული ლექტორი და კომპანია 4media-ს დამფუძნებელი, ინტერნეტ მარკეტინგის სპეციალისტი და პრაქტიკოსი.
⭕გიორგი მგელაძე
კომპანია 4media-ს დირექტორი.
ტრენინგის დაწყების დღე: 11 იანვარი
ტრენინგის დასრულების თარიღი: 19 თებერვალი
ტრენინგის დღეები: ორშაბათი / პარასკევი
საათების ჯამური რაოდენობა: 24 საათი
დაწყების დრო: 19:00
დასრულების დრო: 21:00
ტრენინგის საფასური: 500 ლარი (650 ლარის ნაცვლად)
ტრენინგი ჩატარდება ონლაინ, “ზუმი“-ს აპლიკაციის გამოყენებით.
საქართველოს ბანკის “სოლო” მომხმარებლები ისარგებლებენ დამატებით 20%-იანი ფასდაკლებით
ტრენინგზე ანგარიშსწორებისათვის შეგიძლიათ მოახდინოთ თანხის გადანაწილება ტრენინგის დასრულებამდე.
გთხოვთ, ტრენინგზე დარეგისტრირებამდე გაეცნოთ წესებს და პირობებს