Headvice • ჰედვაისი

ღია ტრენინგები

პერსონალის შერჩევა პროფაილინგით

პროფაილინგი დღეს პერსონალის ეფექტურად შერჩევის სწრაფი და ზუსტი მეთოდია, რომელიც საშუალებას გვაძლევს უმოკლეს დროში ამოვიცნოთ პიროვნების მახასიათებლებლების ფართო სპექტრი, განვსაზღვროთ პიროვნების ღირებულებები, რწმენები, სააზროვნო სისტემა, ქცევითი მახასიათებლები, ადაპტურობა და სხვა პატერნები

მოლაპარაკების ფსიქოლოგიური ტექნიკები

ორდღიანი ტრენინგი განკუთვნილია საქმიანი მოლაპარაკებების წარმოებაში ჩართული ყველა პირისთვის; მათთვის ვისაც უწევს ადამიანების დარწმუნება და შეხვედრების დროს ინტერპერსონალური განწყობების მართვა.                                                                          

 

სოციალური მედიის მართვა                                

ცოტა ხნის წინ ბიზნესის მთავარი ამოცანა პროდუქტის სწორად შეფუთვა იყო, დღეს კი სწორად შეფუთულ პროდუქტზე ხანგრძლივი ყურადღების მოპოვება გახდა გამოწვევა.
სოციალური მედიის მართვის ტრენინგი აგებულია ყურადღების მოპოვების ციფრულ სტრატეგიებზე და ხერხებზე.

მართვის ფსიქოლოგია                                     

პროგრამის მიზანია მონაწილეებს მისცეს პრაქტიკული ცოდნა მართვის ფსიქოლოგიურ ასპექტებში, გაზარდოს მენეჯერული კომპეტენცია და დაეხმაროს მონაწილეებს კომუნიკაციის უნარების განვითარებაში, როგორც ორგანიზაციული ასევე პერსონალური სტრესის მართვაში.                                   

ქოფირაითინგი

                                                 თანამედროვე ტექნოლოგიურ სამყაროში ხმის გავრცელება პრობლემას აღარ წარმოადგენს, თუმცა სულ უფრო რთული ხდება ისეთი კომუნიკაციის ფორმის შექმნა, რომელიც გამორჩეული იქნება და ყურადღების მიპყრობას უმცირეს დროში მაღალი კონკურენციის პირობებში შეძლებს.                                 

პიროვნული განვითარების ტრენინგი – სახეთა თეატრი

პიროვნული განვითარების ტრენინგი – ფორუმ თეატრი აუგუსტო ბოალის მეთოდოლოგიით,
დრამისა და ქოუჩინგური მეთოდოლოგიის კომბინაცია, უკვე დიდი ხანია, რაც მსოფლიოს მასშტანით გამოიყენება პიროვნული ზრდის და პერსონალური ეფექტურობის ასამაღლებელ ინსტრუმენტად.

ემოციური ინტელექტი და ლიდერობა

რატომ მარცხდებიან ჭკვიანი ადამიანები? რატომ შეიძლება ჰქონდეთ ასეთ ადამიანებს გუნდის მართვის და ურთიერთობის პრობლემები?  ეს იმიტომ არ ხდება, რომ მათ ნაკლები ინტელექტი აქვთ, ან ნაკლები ტექნიკური უნარები გააჩნიათ.                        

 

ბრენდინგი

21 – ე საუკუნეში არ არის მთავარი გაქვს თუ არა ფაბრიკა ან ქარხანა, მთავარია გაქვს თუ არა კარგად ჩამოყალიბებული ძლიერი ბრენდი. დღეს ჩვენ “ყურადღების მიპყრობის ეკონომიკაში” ვცხოვრობთ, რომელიც ადამიანის ყურადღებისათვის ბრძოლას მოითხოვს.                                                    

ტრენინგის შექმნის და ჩატარების ტექნიკები

                                                   დარგობრივი ცოდნა არ არის საკმარისი ტრენინგის ჩატარებისთვის. ტრენინგის ჩატარება მოითხოვს ბევრ სხვა კომპეტენციასა თუ პიროვნულ უნარს. სწორედ ამ უნარებისა და ცოდნის კომბინაცია იძლევა ტრენინგის მაღალ ეფექტურობას.                       

Close Menu