Social Media Management - Headvice • ჰედვაისი
price

₾500  ₾650

start date

11 December

The training will be conducted online, using the "Zoom" application.

Review

Recently, the main task of the business was to properly package the product, and today, gaining long-term attention to a properly packaged product has become a challenge.

Social media management training is built on digital attention-grabbing strategies and techniques that allow a company to stay focused on the customer for a longer period of time in a highly competitive environment and encourage the decision-making process.

Who is this training for:

⚫ For social media managers
⚫ For startups
⚫ For online business entrepreneurs
⚫ For those who want to create their own online platform

✔ The training prerequisite does not imply any technical knowledge in the field of digital marketing

✅როგორ შევქმნათ მომხმარებლის პერსონიფიცირება „Buyer Persona”

✅მომხმარებლის ქცევაზე დაყრდნობით სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და მართვა

✅გვერდის ინტერაქტიულობის გაზრდის მეთოდები

✅ მეილჩიმპი

✅ ჩათბოტის აწყობა და მისი მუშაობის პრინციპები

✅ კონტენტის აწყობა და მზა პლატფორმები დიზაინისთვის

✅ რეკლამის დაგეგმვა სოციალურ მედიაში

✅ Audience Insights

✅ facebook ads AB Testing, Achieving Scale with the Reach Objective, Ad Auction and Delivery Overview,

✅ Brand Awareness Earning Reach and Attention, Business Manager, Deliver Ads and Evaluate Outcomes with Facebook Pixel.

✅ Audience Network Extend the Reach of Your Facebook Campaigns, Audience Network Native Ads.

✅ Get It Right eCommerce and Retail, Market your Mobile Game on Facebook, Reach and Frequency Buying on Facebook,

✅ Video Ads, Video Assets Specifications and Details.სოციალურ მედიაში.

✅ Search Engine Optimization 

✅ Google Ads 

დღე 1:

✅ კონტენტის ტიპები და ტრენდები
✅ როგორ შევქმნათ მომხმარებლის პერსონიფიცირება „Buyer Persona”
✅ მომხმარებელთან ურთიერთობა
✅ სტრატეგიის შემუშავება

დღე 2:

✅ მეილჩიმპი
✅ მზა პლატფორმები დიზაინისთვის
✅ გვერდის ინტერაქტიულობის გაზრდის მეთოდები
✅ Facebook Insights & Analytics

დღე 3:

✅ მომხმარებლის ქცევაზე დაყრდნობით სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და მართვა

დღე 4:

✅რა არის ჩათბოტი?
✅მუშაობის პრინციპი, რა შეგვიძლია ჩატბოტით.
✅პლატფორმის განყოფილებები
✅აუდიტორია
✅შეტყობინებების მართვა
✅თაგები, ველები

დღე 5:

✅ Influencer მარკეტინგი, როლი და ანალიზი
✅ Influencer მარკეტინგი, გლობალური და ლოკალური influencer -ები

დღე 6:

✅ შეჯამება

დღე 7:

✅ Boost Post vs Ads Manager
✅ რეკლამის განთავსების ადგილი
✅ რეკლამის პოლიტიკა
✅ Business Manager
✅ Ads Manager-ის განხილვა
✅ Settings
✅ Billing

დღე 8:

✅ Audience Insights
✅ Facebook Analytics
✅ Ads Reporting
✅ A/B ტესტირება

დღე 9:

✅ რატომ ვხედავთ რეკლამას Facebook-ზე
✅ Custom & Lookalike აუდიტორია
✅ Facebook Pixel
✅ როგორ დავუკავშირდეთ Facebook-ს
✅ რეკლამის სტრატეგიის დაგეგმვა

დღე 10:

✅ Campaign Objectives
✅ Reach
✅ Traffic
✅ Engagement

დღე 11:

✅ App installs
✅ Video views
✅ Lead Generation
✅ Messages

დღე 12:

✅ Conversations
✅ Catalog sales
✅ Store visits
✅ ტარიფები CTC
✅ შეჯამება

⭕გიორგი კენჭუაშვილი
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის მოწვეული ლექტორი და კომპანია 4media-ს დამფუძნებელი, ინტერნეტ მარკეტინგის სპეციალისტი და პრაქტიკოსი.

⭕გიორგი მგელაძე
კომპანია 4media-ს დირექტორი.

☑ტრენინგის დაწყების დღე: 11 დეკემბერი

☑ტრენინგის დასრულების თარიღი: 29 იანვარი

☑ტრენინგის დღეები: ორშაბათი / პარასკევი

☑საათების ჯამური რაოდენობა: 24 საათი

☑დაწყების დრო: 19:30

☑დასრულების დრო: 21:30

☑ტრენინგის საფასური: 500 ლარი (650 ლარის ნაცვლად)

ტრენინგი ჩატარდება ონლაინ, “ზუმი“-ს აპლიკაციის გამოყენებით. 

საქართველოს ბანკის “სოლო” მომხმარებლები ისარგებლებენ დამატებით 20%-იანი ფასდაკლებით

ტრენინგზე ანგარიშსწორებისათვის შეგიძლიათ მოახდინოთ თანხის გადანაწილება ტრენინგის დასრულებამდე. 

გთხოვთ, ტრენინგზე დარეგისტრირებამდე გაეცნოთ წესებს და პირობებს