ღირებულება

₾650

დაწყების თარიღი

16 დეკემბერი

განვადება

ისარგებლეთ 0%-იანი საბანკო განვადებით

მიმოხილვა

ცოტა ხნის წინ ბიზნესის მთავარი ამოცანა პროდუქტის სწორად შეფუთვა იყო, დღეს კი სწორად შეფუთულ პროდუქტზე ხანგრძლივი ყურადღების მოპოვება გახდა გამოწვევა.
სოციალური მედიის მართვის ტრენინგი აგებულია ყურადღების მოპოვების ციფრულ სტრატეგიებზე და ხერხებზე, რომელიც საშუალებას აძლევს კომპანიას მაღალი კონკურენციის პირობებში დაიკავოს მომხმარებლის ფოკუსი უფრო დიდხანს და წაახალისოს გადაწყვეტილების მიღების პროცესი.

ვისთვის არის ეს ტრენინგი:

⚫ სოციალური მედია მენეჯერებისთვის
⚫ სტარტაპერებისთვის
⚫ ონლაინ ბიზნეს მეწარმეებისთვის
⚫ მათთვის ვისაც სურს შექმნას საკუთარი ონლაინ პლატფორმა

✔ტრენინგის წინაპირობა არ გულისხმობს რაიმე ტექნიკურ ცოდნას ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით

✅როგორ შევქმნათ მომხმარებლის პერსონიფიცირება „Buyer Persona”

✅მომხმარებლის ქცევაზე დაყრდნობით სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და მართვა

✅გვერდის ინტერაქტიულობის გაზრდის მეთოდები

✅ მეილჩიმპი

✅ კონტენტის აწყობა და მზა პლატფორმები დიზაინისთვის

✅ რეკლამის დაგეგმვა სოციალურ მედიაში

✅ Audience Insights

✅ facebook ads AB Testing, Achieving Scale with the Reach Objective, Ad Auction and Delivery Overview,

✅ Brand Awareness Earning Reach and Attention, Business Manager, Deliver Ads and Evaluate Outcomes with Facebook Pixel.

✅ Audience Network Extend the Reach of Your Facebook Campaigns, Audience Network Native Ads.

✅ Get It Right eCommerce and Retail, Market your Mobile Game on Facebook, Reach and Frequency Buying on Facebook,

✅ Video Ads, Video Assets Specifications and Details.სოციალურ მედიაში.

✅ Search Engine Optimization 

✅ Google Ads 

დღე 1:

✅ კონტენტის ტიპები და ტრენდები

✅ როგორ შევქმნათ მომხმარებლის პერსონიფიცირება „Buyer Persona”

✅ მომხმარებელთან ურთიერთობა

✅ სტრატეგიის შემუშავება

დღე 2:

✅ მეილჩიმპი

✅ მზა პლატფორმები დიზაინისთვის

✅ გვერდის ინტერაქტიულობის გაზრდის მეთოდები

✅ Facebook Insights & Analytics

დღე 3: 

✅ მომხმარებლის ქცევაზე დაყრდნობით სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და მართვა

დღე 4:

✅ ვების მზა ძრავის გამოყენება/მუშაობა

დღე 5:

✅ შეჯამება

დღე 6: 

✅ Search Engine Optimization

✅ Benefits of Facebook Ads

✅ Advertising Strategies

✅ Billing Types

✅ Basic Google Ads Terminology

✅ Google Ads Auction

✅ Keyword Planner

დღე 7:

✅ Ad Extensions

✅ Google Ads Reporting

✅ Setting a Display Network Campaign

✅ Placements Targeting

✅ Demographics

✅ Ad Formats for Display Network

✅ Display Planner Tool

დღე 8:

✅ Boost Post vs Ads Manager

✅ რეკლამის განთავსების ადგილი

✅ რეკლამის პოლიტიკა

✅ Business Manager

✅ Ads Manager-ის განხილვა

✅ Settings

✅ Billing

დღე 9:

✅ Audience Insights

✅ Facebook Analytics

✅ Ads Reporting

✅ A/B ტესტირება

დღე 10:

✅ რატომ ვხედავთ რეკლამას Facebook-ზე

✅ Custom & Lookalike აუდიტორია

✅ Facebook Pixel 

✅ როგორ დავუკავშირდეთ Facebook-ს

✅ რეკლამის სტრატეგიის დაგეგმვა

დღე 11:

✅ Campaign Objectives

✅ Reach

✅ Traffic

✅ Engagement

დღე 12:

✅ App installs

✅ Video views

✅ Lead Generation

✅ Messages

დღე 13:

✅ Conversations

✅ Catalog sales

✅ Store visits

✅ ტარიფები CTC

✅ შეჯამება

გიორგი კენჭუაშვილი 

ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის მოწვეული ლექტორი და კომპანია 4media-ს დამფუძნებელი, ინტერნეტ მარკეტინგის სპეციალისტი და პრაქტიკოსი.

გიორგი მგელაძე

4media – ს ციფრული რეკლამირების პროექტების ხელმძღვანელი

ტრენინგის დაწყების თარიღი: 16 დეკემბერი

ტრენინგის დასრულების თარიღი: 7 თებერვალი

ტრენინგის დღეები: ორშაბათი / პარასკევი

სატრენინგო დრო: 19:30 – 21:30

ტრენინგის ხანგრძლივობა: 26 საათი

ტრენინგის ღირებულება: 650 ლარი

ტრენინგზე დამსწრეთა მაქსიმალური რაოდენობა: 10 მონაწილე

ტრენინგის ბოლოს გაიცემა ორენოვანი სერტიფიკატი

ტრენინგზე ანგარიშსწორებისათვის შეგიძლიათ ისარგებლოთ საქართველოს ბანკის 0%-იანი განვადებით ან მოახდინოთ თანხის გადანაწილება ტრენინგის დასრულებამდე. 
 
 გთხოვთ, ტრენინგზე დარეგისტრირებამდე გაეცნოთ წესებს და პირობებს

კომენტარები