-
დელეგირება
-
თანამედროვე მენეჯერის ძირითადი გამოწვევები;
-
პირველი ნაბიჯი: პრიორიტეტების გამოყოფა;
-
რატომ ვარიდებთ თავს დელეგირებას? დელეგირების ბარიერები;
-
დელეგირების მიზანი და სარგებელი მენეჯერისთვის, თანამშრომლისთვის, ორგანიზაციისთვის;
-
ეფექტური დელეგირების 5 კომპონენტი;
-
დელეგირების მთავარი წესები;
-
დელეგირების პროცესი და ეტაპები; Copy
-
სწორი გადაწყვეტილება: შესაბამისი თანამშრომელი შესაბამისი ამოცანისთვის;
-
უნარის და ცოდნის ფორმირების სტადიები;
-
დავალების მიცემა: მიზნის დასახვა თუ შესრულების ნაბიჯების გადაცემა? Copy
-
დელეგირების სახეები: კონტროლიდან დამოუკიდებლობამდე;
-
თანამშრომლის კომპეტენციის და ამოცანის შესაბამისი დელეგირების სტილის შერჩევა.
-
-
უკუკავშირი
-
უკუკავშირი, როგორც თანამშრომლის ქცევის და დამოკიდებულების მართვის მექანიზმი;
-
უკუკავშირის სახეობები და მათი სიტუაციის შესაბამისად გამოყენება;
-
უკუკავშირის სტრუქტურა (მომზადება, განხილვა, დახურვა, follow up);
-
არსებული მდგომარეობის გაანალიზების ACHIEVE მოდელი;
-
უკუკავშირის მთავარი წესები;
-
უკუკავშირის ტექნიკები: SBI მოდელი; სენდვიჩის მოდელი, GROW მოდელი;
-
კრიტიკული შეფასების პოზიტიურად მიწოდება;
-
შეკითხვების ქოუჩინგური ფორმატი;
-
თანამშრომლის დამოკიდებულების მართვა საუბრის პროცესში.
-
-
მოტივირება
-
მოტივაციის გავლენა სამუშაოს შესრულებაზე, დამოკიდებულებაზე და სამუშაო გარემოზე;
-
მოტივირების მეთოდები: წახალისება – დასჯა – ზრდა;
-
მოტივაციის თეორიები: მასლოუ, ჰერცბერგი;
-
ფასეულობების გავლენა მოტივაციაზე;
-
ინდივიდუალური მოტივატორების გამოვლენა;
-
სამუშაო გარემოს გავლენა მოტივაციაზე: Gallup 12 კითხვარი.
-