ოდესმე გიფიქრიათ თუ რატომ გვრჩება კონკრეტული ტიპის რეკლამები გონებაში უფრო ხანგრძლივად? მსგავს კითხვებზე პასუხს ნეირომარკეტინგულ მასტერკლასზე მოისმენთ და გაიგებთ, თუ როგორ აყალიბებს ემოციები, ინსტინქტები და არაცნობიერი გონება ჩვენს არჩევანს და როგორ იყენებენ ბრენდები ამ ცოდნას მომხმარებელთა დაუვიწყარი გამოცდილებების შესაქმნელად.
გთხოვთ, დარეგისტრირებამდე გაეცნოთ მონაწილეობის წესებს და პირობებს.
-
განსახილველი საკითხები
-
ნეირომარკეტინგის თეორიული საფუძველები
-
როგორ ერთიანდება ნეირომეცნიერება და მეტკეტინგი ერთ დარგში
-
როგორ იყენებენ თანამედროვე ბრენდები არსებულ ცოდნას
-
ნეირომარკეტინგული ინსტრუმენტები
-
მომხმარებელთა გამოცდილებების (UX) კვლევის პროცესი
-