გაყიდვები თანამედროვე ბიზნეს სამყაროს მამოძრავებელი ძალა და ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიაა 21-ე საუკუნეში. სტარტაპებიდან დაწყებული, გლობალური კორპორაციებით დამთავრებული – ყველა ტიპის ბიზნესს სჭირდება მაღალკვალიფიციური გაყიდვების სპეციალისტები, რომლებიც უზრუნველყოფენ კომპანიის მდგრად ზრდასა და შემოსავლების სტაბილურ მატებას.
კვლევები აჩვენებს, რომ გაყიდვების სფეროში წარუმატებლობის მთავარი მიზეზი არა მოტივაციის ნაკლებობა, არამედ პროფესიული უნარ-ჩვევების სისტემური განვითარების არარსებობაა. ხშირად, ამ პოზიციაზე მუშაობის მსურველებს აქვთ ენთუზიაზმი და ენერგია, მაგრამ არ ფლობენ თანამედროვე გაყიდვების ტექნიკებს, რაც აუცილებელია წარმატების მისაღწევად.
ჩვენი ტრენინგი გთავაზობთ გაყიდვების სფეროს სრულ და სისტემურ ცოდნას, რომელიც მოიცავს როგორც კლასიკურ, ისე ინოვაციურ მიდგომებს. კურსის განმავლობაში თქვენ დაეუფლებით მომხმარებელთან ეფექტური კომუნიკაციის ხელოვნებას, გაეცნობით მოლაპარაკებების წარმართვის თანამედროვე მეთოდებს და შეისწავლით გაყიდვების პროცესის ყველა ეტაპს – დაწყებული პოტენციური კლიენტების მოძიებით, დამთავრებული გარიგების წარმატებით დასრულებით.
ეს ცოდნა და პრაქტიკული უნარები გახდება თქვენი კარიერული წინსვლის მყარი საფუძველი და მოგცემთ კონკურენტულ უპირატესობას შრომის ბაზარზე. ჩვენი კურსდამთავრებულების გამოცდილება ადასტურებს, რომ სწორი ტექნიკისა და მეთოდების ფლობა მნიშვნელოვნად ზრდის გაყიდვების მაჩვენებლებს და, შესაბამისად, კარიერული წინსვლის შესაძლებლობებს.
ტრენინგზე ანგარიშსწორებისათვის შეგიძლიათ ისარგებლოთ საქართველოს ბანკის განვადებით.
საქართველოს ბანკის “სოლო” მომხმარებლები ისარგებლებენ 20%-იანი ფასდაკლებით.
გთხოვთ, დარეგისტრირებამდე გაეცნოთ ტრენინგზე მონაწილეობის წესებს და პირობებს.
-
გაყიდვები არის...
-
რატომ ყიდულობენ
-
ყიდვის ატმოსფეროს შექმნა
-
ის, რის გარშემოც გაყიდვების პროცესის დაწყება წარმოუდგენელია
-
-
გაყიდვების მენეჯერებად იბადებიან(?)
-
მითები და რეალობა
-
როგორი უნდა იყოს გაყიდვების სპეციალისტი
-
უნარები რომლის გარეშეც ვერ გაყიდი
-
-
პირველი შთაბეჭდილება
-
სიტყვიერი და არასიტყვიერი კომუნიკაცია
-
სატელეფონო საუბრის პირველი ოცი წამი
-
საკუთარი თავის წარმოჩენა
-
-
გაყიდვების უძველესი ტექნიკა დღეს
-
პირდაპირი კომუნიკაცია
-
E-MAIL
-
-
ურთიერთობის შენება
-
მოსმენის ხელოვნება
-
კითხვების ძაბრი
-
-
მოლაპარაკება
-
არასასურველი და სასურველი სიტყვები
-
ფასდაკლების მრავალკუთხედი
-
მოლაპარაკების დახურვის გზები
-
-
რას ვაკეთებთ როცა "ჩვენზე უარია"
-
უარის შიშის დაძლევა
-
წინააღმდეგობების აღმოჩენა
-
ხახვის გაფცქვის ტექნიკა
-
-
გაგრძელება იქნება
-
გაყიდვების შემდეგ გაყიდვა
-
როლების შესრულება
-