მიმოხილვა
ამ ვორქშოფის მიხედვით ადამიანები პასუხს გასცემენ 2 ძირითად კითხვას:
- რა ბიუჯეტია საჭირო დასახული მიზნის მისაღწევად?
- გამოყოფილი ბიუჯეტით რა შედეგის მიღება არის შესაძლებელი?
ვორქშოფი განკუთვნილია იმ ადამიანებისთვის, ვისაც უკვე აქვთ სოციალური მედია მარკეტინგის გამოცდილება და სურთ საკუთარი უნარების გამოუჯობესება.
ეს ადამიანები ისწავლიან სწორ ანალიზს, შექმნიან ანალიზისთვის შესაბამის სტრუქტურას, რომლის მიხედვით შეძლებენ საკუთარი კამპანიების კონტროლს და სწორად შეფასებას, სწორი KPI-ს დასახვას და საბოლოდ შეძლებენ ROI-ს დათვლას. აქცენტი ძირითადად გაკეთდება კამპანიების ანალიზზე – ანუ რა პრობლემა გვაქვს, რა გვიშლის ხელს სასურველი შედეგის მისაღებად, როგორ ვაკონტროლო არსებული კამპანიები ტარიფების მიღმა.
გთხოვთ, დარეგისტრირებამდე გაეცნოთ მონაწილეობის წესებს და პირობებს.
-
ვორქშოპზე ადამიანები ისწავლიან:
-
როგორ უნდა დავისახოთ სწორი KPI ციფრული არხებისთვის
-
რა კითხვები უნდა დასვათ სწორი ანალიზისთვის
-
ანალიზისთვის საჭირო ხელსაწყოების გამოყენება
-
რეკლამის ტარიფების ანალიზი
-
შეფასების სტრუქტურის შექმნა ბიზნესისთვის/გუნდისთვის
-