ღირებულება

₾750

დაწყების თარიღი

4 ოქტომბერი

ტრენინგი ჩატარდება "ზუმი"-ს აპლიკაციის გამოყენებით

მიმოხილვა

ციფრულ სამყაროში მომხმარებლის ყურადღების მისაქცევად სულ უფრო ცოტა დრო გეძლევა და მეტი ახალი სტრატეგია გჭირდება კონკურენტული უპირატესობის შესანარჩუნებლად. ტრენინგზე შეისწავლი მომხმარებელთან მისასვლელ ციფრულ გზებს. ციფრული მარკეტინგი ახალი შესაძლებლობაა ბიზნესისთვის, ეს ტრენინგი კი არის შენი შესაძლებლობა რომ უკეთ და უფრო ეფექტურად მიწვდე მომხმარებელს, ნებისმიერი პროდუქტის თუ სერვისის რეალიზაციის პროცესში.

☑საძიებო სისტემების მნიშვნელობა კომპანიებისთვის

☑Google Ads-ის ინტერფეისი

☑Google my business

☑Search network

☑Display ads

☑აუდიტორიის განსაზღვრა

☑Youtube Ads

☑Gmail Ads

☑Google Analytics

☑მეილჩიმპი

☑მომხმარებლის ქცევაზე დაყრდნობით სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და მართვა

☑ჩათბოტი

☑კონტენტის ტიპები და ტრენდები

☑მომხმარებელთან ურთიერთობა

☑რეკლამის ტიპების განხილვა

☑რა ტიპის აუდიტორიები არსებობს და რომელი მათგანი იქნება შესაბამისი ჩემი ბიზნესისთვის (Saved, Custom, Lookalike)

☑Ads Manager

☑Business Manager

☑Campaign Objective-ების განხილვა

☑რეკლამა Instagram-ზე

☑დამატებითი ხელსაწყოების შესწავლა/პრაქტიკული განხილვა – Ads Reporting, Audience Insight, Store Location, Creator Studio,  Manage Rules, Facebook Analytics

დღე 1:

🔘შესავალი ციფრულ მარკეტინგში

🔘საძიებო სისტემების მნიშვნელობა კომპანიებისთვის

🔘Google Ads-ის ინტერფეისი

🔘Google my business

დღე 2:

🔘Search network

🔘Display ads

🔘აუდიტორიის განსაზღვრა

🔘Google my business

დღე 3:

🔘youtube ads

🔘Gmail ads

🔘Google Analytics

🔘კოდის დაგენერირება და ვებ გვერდზე ინტეგრირება

🔘Goal-ების შექმნა

დღე 4:

🔘მეილჩიმპი

🔘მზა პლატფორმები დიზაინისთვის

🔘მომხმარებლის ქცევაზე დაყრდნობით სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და მართვა

დღე 5:

🔘რა არის ჩათბოტი?

🔘მუშაობის პრინციპი, რა შეგვიძლია ჩატბოტით.

🔘პლატფორმის განყოფილებები

🔘აუდიტორია

🔘შეტყობინებების მართვა

🔘თაგები, ველები

დღე 6:

🔘კონტენტის ტიპები და ტრენდები

🔘როგორ შევქმნათ მომხმარებლის პერსონიფიცირება „Buyer Persona”

🔘მომხმარებელთან ურთიერთობა

🔘სტრატეგიის შემუშავება

 

დღე 7

🔘რეკლამის ტიპების განხილვა

🔘რა ხდება დღეს სოციალურ სივრცეში

🔘რა ტიპის აუდიტორიები არსებობს და რომელი მათგანი იქნება შესაბამისი ჩემი ბიზნესისთვის (Saved, Custom, Lookalike)

🔘რეკლამის პოლიტიკა – რატომ შეიძლება დამებლოკოს რეკლამა?

🔘Ads Manager-ის პრაქტიკული მიმოხილვა

🔘ყველა საჭირო პარამეტრის გასწორება/განხილვა

დღე 8

🔘რა არის Business Manager და რაში შეიძლება გამოვიყენოთ?

🔘Business Manager-ის შექმნა და პრაქტიკული მიმოხილვა

🔘როგორ განვსაზღვროთ ჩვენი კომპანიის მიზანი სწორად და ამ მიზნის მისაღწევად რომელი ხელსაწყოები დაგვჭირდება ციფრულ მარკეტინგში

🔘Campaign Objective-ების განხილვა – ნაწილი 1 (Reach, Traffic, Engagement, App Installs, Video View)

დღე 9

🔘Campaign Objective-ების განხილვა – ნაწილი 2 (Lead Generation, Messages, Conversations, Catalog sales, Store visits)

🔘როგორ მოვახდინოთ ჩვენი თანხის ოპტიმიზაცია – მინიმალური თანხებით მაქსიმალური შედეგის მიღება (Budget optimization)

🔘სოციალურ მედიაში არსებული ფორმატების განხილვა

🔘რეკლამა Instagram-ზე

🔘სხვა სოც.მედია პლატფორმების განხილვა – LinkedIn, Telegram, WhatsApp

დღე 10

🔘რას ნიშნავს დინამიური ედები და როგორ გამოვიყენოთ პრაქტიკაში?

🔘როგორ დავუკავშირდეთ Facebook-ს?

🔘Split Test – რატომ უნდა ვტესტოთ მუდმივად?

🔘რატომ ვხედავთ რეკლამას სოციალურ სივრცეში? როგორ ავირიდოთ თავიდან არასწორად სეგმენტირებული რეკლამა?

დღე 11

🔘როგორ გავაკეთოთ ანალიზი სწორად? მხოლოდ დაბალი ტარიფები შედეგის მომატანი არ არის

🔘სოციალურ მედიაში არსებული მითები

🔘რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება ანალიზის დროს და რა კითხვები უნდა დავსვათ სწორი ანალიზისთის?

🔘დამატებითი ხელსაწყოების შესწავლა/პრაქტიკული განხილვა – Ads Reporting, Audience Insight, Store Location, Creator Studio,  Manage Rules, Facebook Analytics

დღე 12

🔘როგორ შევქმნათ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია

🔘შეჯამება

⭕გიორგი კენჭუაშვილი
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის მოწვეული ლექტორი და კომპანია 4media-ს დამფუძნებელი, ინტერნეტ მარკეტინგის სპეციალისტი და პრაქტიკოსი.

⭕გიორგი მგელაძე
კომპანია 4media-ს დირექტორი.

☑ტრენინგის დაწყების დღე: 4 ოქტომბერი

☑ტრენინგის დასრულების თარიღი: 12 ნოემბერი

☑ტრენინგის დღეები: ორშაბათი / პარასკევი

☑საათების ჯამური რაოდენობა: 24 საათი

☑დაწყების დრო: 19:00

☑დასრულების დრო: 21:00

☑ტრენინგის საფასური: 750 ლარი

ტრენინგზე ანგარიშსწორებისათვის შეგიძლიათ ისარგებლოთ საქართველოს ბანკის 0%-იანი განვადებით ან მოახდინოთ თანხის გადანაწილება ტრენინგის დასრულებამდე. 

📌 საქართველოს ბანკის “სოლო” მომხმარებლები ისარგებლებენ 20%-იანი ფასდაკლებით. 

გთხოვთ, ტრენინგზე დარეგისტრირებამდე გაეცნოთ წესებს და პირობებს