ღირებულება

₾150

დაწყების თარიღი

21 აპრილი

ტრენინგი ჩატარდება "ზუმი"-ს აპლიკაციის გამოყენებით

მიმოხილვა

სწრაფად ცვალებად დროში, კიდევ უფრო სწრაფად ცვალებად სფეროში სამუშაო ინსტრუმენტების განახლება და ახალი ტრენდების გაცნობა ამ სფეროში ეფექტურად მუშაობის აუცილებელი პირობა გახდა.
ჩვენ ვიკვლიეთ მარკეტერების და ბიზნეს მფლობელების საჭიროებები და ოთხი მიმართულების ხელსაწყოების ნაკრები შევიმუშავეთ.

🗣 მარკეტინგული ანალიტიკა
☑რა მნიშვნელობა აქვს ანალიტიკურ ინსტრუმენტებს მარკეტინგში და როგორ შეიძლება მონაცემთა ანალიზი გახდეს მთავარი სტრატეგიული ხელსაწყო?
👉ტრენერი: ქეთი მეფარიშვილი
 
🗣 იდეებზე მუშაობის ტექნიკა
☑ როგორ განვაწყოთ გონება ახალი და განსხვავებული იდეებისთვის?
☑ გაიგე მეტი იდეების გენერირების ხელსაწყოზე
👉ტრენერი: ეკა ყიფიანი
 
🗣 რებრენდინგის საჭიროება
☑ რებრენდინგის საჭიროების განსაზღვრა როგორც ბრენდის გადარჩენის და განვითარების მთავარი ინსტრუმენტი
👉ტრენერი: ალექს ჩიქოვანი
 
🗣 მარკეტინგის სტრატეგია
☑ რა უნდა გაითვალისწინოს მარკეტერმა სტრატეგიის შემუშავების დროს?
☑ რა არის წარმატებული სტრატეგიის შემუშავებისთვის აუცილებელი ინსტრუმენტი?
👉ტრენერი: თორნიკე გურული
ქეთი მეფარიშვილი
PhD. მარკეტინგის ასოცირებული პროფესორი და საერთაშორისო ფინტექ კომპანია “TWINO”-ს აზიის რეგიონალური მენეჯერი. 15 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით მარკეტინგისა და ბიზნესის განვითარების სფეროში, მათ შორის Fortune 500 კომპანიებში.
ქეთევანს აქვს პრაქტიკული, სამეცნიერო მუშაობის, კონსულტირების, ტრენინგების შექმნისა და ჩატარების მრავალწლიანი გამოცდილება.
 
ეკა ყიფიანი
სარეკლამო სააგენტო JWT Metro-ს კრეატიული დირექტორი
უმუშავია 300-ზე მეტ სარეკლამო პროექტზე და აქვს 12 წლიანი სამუშაო გამოცდილება სარეკლამო სფეროში. სხვადასხვა დროს მუშაობდა სარეკლამო კომპანია სარკეში, კრეატივ ბუტიკში და McCann Georgia-ში.
 
ალექს ჩიქოვანი
სტრატეგიული ბრენდინგის სააგენტო LIVE – ის დამფუძნებელი. სააგენტომ არსებობის 10 წლიანი პერიოდის განმავლობაში ბევრი საინტერესო და ცნობილი ბრენდი შექმნა და გამოიყვანა ბაზარზე. 
ალექსს აქვს 15 წელზე მეტი გამოცდილება ბრენდინგში, მარკეტინგში და გაყიდვებში. 10 წელზე მეტი გამოცდილება ბრენდინგის ლექციების, ტრეინინგებისა და მასტერ კლასების მიმართულებით. არის ლანკასტერის უნივერსიტეტის ბიზნეს სკოლის მაგისტრი, კორპორატიულ სტრატეგიასა და ბრენდინგში (Lancaster Univesity Business School, MBA, specialization in corporate strategy, brand building and management).
 
თორნიკე გურული
საზოგადოებასთან ურთიერთობის სპეციალისტი
დაამთავრა ქემნიცის ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი (გერმანია) და სხვადასხვა დროს სწავლობდა საქართველოს ტექნიკურ უნივერსიტეტში, თბილისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის ენისა და კულტურის სახელმწიფო უნივერსიტეტში, მაინის ფრანკფურტის გოეთეს სახელობის უნივერსიტეტში.
გაიარა საერთაშორისო ტრენერების სპეციალური განათლების სამწლიანი პროგრამა თეოდორ ჰოისის კოლეგიაში (გერმანია) და მოიპოვა კოლეგიის საერთაშორისო ტრენერის სტატუსი.
სხვადასხვა დროს ასწავლიდა თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტში, კავკასიის უნივერსიტეტში, თავისუფალ უნივერსიტეტში, საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტში.
სხვადასხვა დროს ის წამყვან პოზიციებზე მუშაობდა საქართველოს ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციაში, “სარკე ჯგუფში”, “ვისოლ ჯგუფში”, “საქართველოს ბანკში”, “პსპ ჯგუფში”.
პროფესორების გაცვლითი პროგრამით იმყოფებოდა სამხრეთ კაროლინას უნივერსიტეტში (კოლუმბია, აშშ). საერთაშორისო ტრენერის სტატუსით, ჩატარებული აქვს 400-მდე ტრენინგი საქართველოსა და მსოფლიოს ათამდე ქვეყანაში.
სამეცნიერო ინტერესის სფეროები / კვლევითი ინტერესები
საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR); ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები (IMC); კრიზისული კომუნიკაცია; მომხმარებელთან კომუნიკაცია.

☑თარიღები: 21, 22, 23, 24 აპრილი

☑საათების ჯამური რაოდენობა: 8 საათი

☑დაწყების დრო: 19:00

☑დასრულების დრო: 21:00

☑ღირებულება: 150 ლარი

ვებინარები ჩატარდება ონლაინ, “ზუმი“-ს აპლიკაციის გამოყენებით. 

ანგარიშსწორებისათვის შეგიძლიათ ისარგებლოთ საქართველოს ბანკის 0%-იანი განვადებით ან გადაანაწილოს თანხა ტრენინგის დასრულებამდე.

გთხოვთ, ტრენინგზე დარეგისტრირებამდე გაეცნოთ წესებს და პირობებს