fbpx
ღირებულება

₾700  ₾750

დაწყების თარიღი

6 დეკემბერი

განვადება

ისარგებლეთ 0%-იანი საბანკო განვადებით

მიმოხილვა

ცოტა ხნის წინ ბიზნესის მთავარი ამოცანა პროდუქტის სწორად შეფუთვა იყო, დღეს კი სწორად შეფუთულ პროდუქტზე ხანგრძლივი ყურადღების მოპოვება გახდა გამოწვევა.
სოციალური მედიის მართვის ტრენინგი აგებულია ყურადღების მოპოვების ციფრულ სტრატეგიებზე და ხერხებზე, რომელიც საშუალებას აძლევს კომპანიას მაღალი კონკურენციის პირობებში დაიკავოს მომხმარებლის ფოკუსი უფრო დიდხანს და წაახალისოს გადაწყვეტილების მიღების პროცესი. 

ვისთვის არის ეს ტრენინგი:

⚫ სოციალური მედია მენეჯერებისთვის
⚫ სტარტაპერებისთვის
⚫ ონლაინ ბიზნეს მეწარმეებისთვის
⚫ მათთვის ვისაც სურს შექმნას საკუთარი ონლაინ პლატფორმა

✔ტრენინგის წინაპირობა არ გულისხმობს რაიმე ტექნიკურ ცოდნას ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით

 

☑ პლატფორმები და ონლაინ სივრცეები

☑ სად და საიდან დავიწყოთ საუბარი

☑ KPI-ს განსაზღვრა

☑ აუდიტორიების შერჩევა

☑ Buyer Persona-ს შექმნა

☑ როგორ ჩამოვაყალიბოთ Tone of Voice

☑ საიდან დავიწყოთ კონტენტ სტრატეგია

☑ Tone of Voice კონტენტში

☑ კონტენტის არსი და ტიპები

☑ V.O და Story Board წერის ტექნიკები

☑ Placements & Objectives

☑ დამხმარე პლატფორმების გამოყენება

☑მომხმარებლის ქცევაზე დაყრდნობით სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და მართვა

☑ჩათბოტი

☑კონტენტის ტიპები და ტრენდები

☑მომხმარებელთან ურთიერთობა

☑რეკლამის ტიპების განხილვა

☑რა ტიპის აუდიტორიები არსებობს და რომელი მათგანი იქნება შესაბამისი ჩემი ბიზნესისთვის (Saved, Custom, Lookalike)

☑Ads Manager

☑Business Manager

☑Campaign Objective-ების განხილვა

☑რეკლამა Instagram-ზე

☑დამატებითი ხელსაწყოების შესწავლა/პრაქტიკული განხილვა – Ads Reporting, Audience Insight, Store Location, Creator Studio,  Manage Rules, Facebook Analytics

დღე 1:

🔘 რატომ გვჭირდება გაციფრულება 

🔘 პლატფორმები და ონლაინ სივრცეები

🔘 სად და საიდან დავიწყო საუბარი

🔘 როგორ გავწერო საკუთარი მიზნები

🔘 როგორ ვთარგმნო მიზნები სტრატეგიაში

🔘 KPI-ს განსაზღვრა

🔘 მაგალითების განხილვა

🔘 პრაქტიკული დავალება

დღე 2:

🔘 აუდიტორიების შერჩევა

🔘Buyer Persona-ს შექმნა

🔘 როგორ ჩამოვაყალიბოთ   Tone of Voice

🔘 სად იწყება კონტენტ სტრატეგია

🔘 საკუთარი თავის დაბრიფვა

🔘 მაგალითების განხილვა

🔘 პრაქტიკული დავალება

დღე 3:

🔘 რა არის კონტენტი

🔘 Tone of Voice კონტენტში

🔘 კონტენტ სტრატეგიის არსი

🔘 კონტენტის ტიპები სოციალურ მედიაში

🔘 მაგალითების განხილვა

🔘 პრაქტიკული დავალება

დღე 4:

🔘 რა არის ციფრული საკომუნიკაციო კამპანია

🔘 როგორ დავგეგმოთ კამპანია

🔘 კამპანია როგორც კონტენტი

🔘 კამპანიის გაშლის მეთოდები

🔘 მაგალითების განხილვა

🔘პრაქტიკული დავალება

დღე 5:

🔘 ქოფირაითინგის საწყისები

🔘 სად ვეძებო იდეები

🔘 V.O და Story Board წერის ტექნიკები

🔘 ქოფირაითინგი სოციალურ მედიაში

🔘 მაგალითების განხილვა

🔘 საბოლოო დავალება

დღე 6

🔘 ციფრული საკომუნიკაციო სტრატეგიის მართვა

🔘 Not Smart = Not Strategic

🔘 Placements & Objectives

🔘 დამხმარე პლატფორმების გამოყენება

🔘 შესრუტული ინფორმაცია და ავტოპილოტი

🔘 ნახევარფაბრიკატი იდეები

🔘 მაგალითების განხილვა

🔘 საბოლოო დავალების შეჯამება

დღე 7

🔘რეკლამის ტიპების განხილვა

🔘რა ხდება დღეს სოციალურ სივრცეში

🔘რა ტიპის აუდიტორიები არსებობს და რომელი მათგანი იქნება შესაბამისი ჩემი ბიზნესისთვის (Saved, Custom, Lookalike)

🔘რეკლამის პოლიტიკა – რატომ შეიძლება დამებლოკოს რეკლამა?

🔘Ads Manager-ის პრაქტიკული მიმოხილვა

🔘ყველა საჭირო პარამეტრის გასწორება/განხილვა

დღე 8

🔘რა არის Business Manager და რაში შეიძლება გამოვიყენოთ?

🔘Business Manager-ის შექმნა და პრაქტიკული მიმოხილვა

🔘როგორ განვსაზღვროთ ჩვენი კომპანიის მიზანი სწორად და ამ მიზნის მისაღწევად რომელი ხელსაწყოები დაგვჭირდება ციფრულ მარკეტინგში

🔘Campaign Objective-ების განხილვა – ნაწილი 1 (Reach, Traffic, Engagement, App Installs, Video View)

დღე 9

🔘Campaign Objective-ების განხილვა – ნაწილი 2 (Lead Generation, Messages, Conversations, Catalog sales, Store visits)

🔘როგორ მოვახდინოთ ჩვენი თანხის ოპტიმიზაცია – მინიმალური თანხებით მაქსიმალური შედეგის მიღება (Budget optimization)

🔘სოციალურ მედიაში არსებული ფორმატების განხილვა

🔘რეკლამა Instagram-ზე

🔘სხვა სოც.მედია პლატფორმების განხილვა – LinkedIn, Telegram, WhatsApp

დღე 10

🔘რას ნიშნავს დინამიური ედები და როგორ გამოვიყენოთ პრაქტიკაში?

🔘როგორ დავუკავშირდეთ Facebook-ს?

🔘Split Test – რატომ უნდა ვტესტოთ მუდმივად?

🔘რატომ ვხედავთ რეკლამას სოციალურ სივრცეში? როგორ ავირიდოთ თავიდან არასწორად სეგმენტირებული რეკლამა?

დღე 11

🔘როგორ გავაკეთოთ ანალიზი სწორად? მხოლოდ დაბალი ტარიფები შედეგის მომატანი არ არის

🔘სოციალურ მედიაში არსებული მითები

🔘რას უნდა მივაქციოთ ყურადღება ანალიზის დროს და რა კითხვები უნდა დავსვათ სწორი ანალიზისთის?

🔘დამატებითი ხელსაწყოების შესწავლა/პრაქტიკული განხილვა – Ads Reporting, Audience Insight, Store Location, Creator Studio,  Manage Rules, Facebook Analytics

დღე 12

🔘როგორ შევქმნათ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია

🔘შეჯამება

გიორგი მდივანი

ციფრული სააგენტო მავერიკის კრეატიული დირექტორი, ქოფირაითერი და პრაქტიკოსი ტრენერი.

გიორგი მგელაძე

ბიზნესისა და ტექნოლოგიის უნივერსიტეტის ლექტორი, ციფრული სააგენტო მავერიკის დირექტორი და პრაქტიკოსი ტრენერი

ტრენინგის დაწყების თარიღი: 6 დეკემბერი

ტრენინგის დასრულების თარიღი: 28 იანვარი

ტრენინგის დღეები: ორშაბათი / პარასკევი

სატრენინგო დრო: 19:30 – 21:30

ტრენინგის ხანგრძლივობა: 24 საათი

ტრენინგის ღირებულება: 700 ლარი (750 ლარის ნაცვლად)

ტრენინგზე დამსწრეთა მაქსიმალური რაოდენობა: 10 მონაწილე

ტრენინგის ბოლოს გაიცემა ორენოვანი სერტიფიკატი 

ტრენინგზე ანგარიშსწორებისათვის შეგიძლიათ ისარგებლოთ საქართველოს ბანკის 0%-იანი განვადებით ან მოახდინოთ თანხის გადანაწილება ტრენინგის დასრულებამდე. 

საქართველოს ბანკის “სოლო” მომხმარებლები ისარგებლებენ 20%-იანი ფასდაკლებით. 

გთხოვთ, ტრენინგზე დარეგისტრირებამდე გაეცნოთ წესებს და პირობებს