მიმოხილვა
თუ ამ კურსით დაინტრესდი, ესეიგი ადამიანებთან კომუნიკაცია და მათი მართვა შენი ცხოვრების მნიშვნელოვანი და განუყოფელი ნაწილია.
პროგრამა შექმნილია შენთვის, თუ გაქვს მენეჯერული გამოცდილება, ძველებური მეთოდები აღარ გაკმაყოფილებს და საკუთარი მართვის სტილის ახალი მიდგომებით გამდიდრება გინდა.
ტრენინგი დაგეხმარება ისეთი „მენეჯერული ტკივილების“ მოხსნაში, როგორებიცაა:
- გუნდის სწორად ფორმირება
- გადინების შემცირება და კმაყოფილების ზრდა
- კონფლიქტების მოგვარება
- თანამშრომლის ქცევის ტრანფორმაცია
მეთოდოლოგია
ტრენინგზე გამოყენებული იქნება სიმულაციური თამაშები, სადაც მენეჯმენტში არსებული გამოწვევების და ე.წ პრობლემების პროვოცირება მოხდება. მონაწილეებს გადაეცემათ სხვადასხვა ტიპის ინსტრუმენტები/ტექნიკები პრობლემური შემთხვევების ეფექტურად გადასაჭრელად.
ტრენინგზე ანგარიშსწორებისათვის შეგიძლიათ ისარგებლოთ საქართველოს ბანკის განვადებით ან მოახდინოთ თანხის გადანაწილება ტრენინგის დასრულებამდე.
საქართველოს ბანკის “სოლო” მომხმარებლები ისარგებლებენ 20%-იანი ფასდაკლებით.
-
შინაარსი
-
მართვა როგორც პრაქტიკული კონცეპტი
-
კომუნიკაცია პრაქტიკაში
-
კომუნიკაცია როგორც მოლაპარაკება
-
ემოციების მართვა
-
კომუნიკაციის სტრატეგიის მართვა
-
უკუკავშირით მართვა
-
უკუკავშირის გაცემა და სტრატეგიული დელეგირება
-
პოტენციური ქცევის მოდელირება
-
დარწმუნების ტექნიკები
-
მიკრო გუნდების მართვა
-
ინდივიდუალური სამოტივაციო სისტემის შემუშავება
-
ეფექტური კომუნიკაციის ხელსაწყოები და ტექნიკები მართვაში
-
გუნდში ქცევის წახალისება და ეფექტური შესრულების მართვა
-