-
სესია 1
-
სწავლებისა და განვითარების დინამიკა – 10:20:70
-
ტრენინგის სპეციფიკაცია და ტრენინგის ციკლი ADDIE
-
საჭიროებების კვლევა და სამიზნე აუდიტორიის ანალიზი (TNA)
-
ESA მოდელის მიხედვით ტრენინგ-პროგრამის ფორმატირება
-
-
სესია 2
-
ტრენინგის რითმი და ტრენერის 2 მთავარი როლი : პრეზენტაცია/ფასილიტაცია
-
პრეზენტერის კომპეტენციები და რეკომენდაციები
-
ჯგუფური დინამიკის მართვა და როლების ბალანსირება
-
ტრენერის ბარიერები და მიჯაჭვულობა
-
-
სესია 3
-
ტრენინგის I დემო სესია და მენტორინგი
-
-
სესია 4
-
ტრენერის პროფესიული პროფილი
-
სავარჯიშოების შექმნა/მოდიფიკაცია
-
-
სესია 5
-
ტრენინგის II დემო სესია და მენტორინგი
-
-
სესია 6
-
ტრენინგის დასკვნითი დემო სესია
-